Julstjärnan är min!

Idag har jag faktiskt köpt min älskade julstjärna men jag tänkte vänta tills jag städat oxå innan jag visar er hur det blev. Dessutom visade det sig att det lönar sig att vänta ibland. Nu var den femtio kronor billigare än den var för några veckor sedan. På lördag ska jag åka iväg på ännu en shoppingrunda för att se om jag hittar några fler spännande julklappar, hittils har jag införskaffat sexton stycken men jag har en del kvar. Sen såg jag idag när jag var på Bauhaus att dem hade ett stort sortiment med julgranskulor till ett bra pris så jag tänkte köpa ett sånt rör med kulor i guld till basen, sen kan man ju blanda i lite dyrare och roligare varianter i det. Stjärnan har jag redan köpt! Det roliga var att jag hittade en guldig stjärna på Åhlens som jag tyckte var super fin för 99 kr, men jag tänkte att jag skulle vänta lite och sen hittade jag en som nästan var exakt likadan inne på Tiger för 25 krornor. Snacka om klipp.

Visst är det svårt att få fönsterstjärnorna att hänga rakt?! Jag var nära på att ge upp ett tag.

Kommentarer
Postat av: Dorpan

ett tips till att få den o hänga rakt är att inte snurra på sladden utan att försöka flytta på lampan inuti=)

2008-12-05 @ 14:03:17
URL: http://dorpansjulblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0