Låt Julstöket börja!

Så här ett par dagar in i december börjar julen dra igång på riktigt. Snart är det dags för peppar- och lussekattsbakandet, vitkålen ska stekas och tar en hel kväll på sig för att förvandlas till brunkål, gröten ska kokas, fisken lutas och köttbullarna rullas. Sen har vi ju allt julpyntet som ska tas fram och om jag ska vara ärlig så saknar mitt rum allt vad julpynt heter för tillfället. Jag har inte haft tid eftersom jag jobbar heltid nu i december, och innan man kan pynta måste ju rummet städas och fönstret putsas så ja, det är väll bara att sätta igång. Jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort ikväll och imorgonkväll för hela helgen är uppbokad av biobesök, fest och julklappshandling. När allt är klart får ni bildbevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0