Hej igen tomten...

Jag blir alltid lika nollställd varje gång någon frågar mig vad jag önskar mig i julklapp och har man en stor släkt kan den frågan poppa upp väldigt många gånger innan jul.

Idag hittade jag en jättebra sida som jag måste tipsa er om! Det är hur lätt som helst, man skriver vad man önskar sig sen kan man klicka på varje sak för att fylla i mer information som till exempel prisgrupp och kategori. Därefter är det bara till att skicka den till familj, släkt och vänner.

Underlättar både för en själv och för andra.



Gör din egen önskelista HÄR.

Kommentarer
Postat av: ELIN - JULBLOGGEN

Bra idé!

2009-11-10 @ 13:06:45
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga det att du har en väldigt trevlig julblogg! :)

2009-11-10 @ 14:50:46
Postat av: johanna

bra tips!

2009-11-18 @ 14:18:52
URL: http://juligajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0