Adventskalendrar för alla

Tiden för julkalendern (eller julkalendrarna för min del) börjar närma sig. I år tror jag att jag ska satsa på två chokladkalendrar. En att fuska med och en som jag ska försöka att sköta även om jag vet att båda kommer slukas innan den 24. I år har jag även planer på att skaffa en julkalender åt min katt. När jag först hörde att det fanns kalendrar till djur tyckte jag att det lät lite bisarrt men nu har jag vant mig vid tanken och självklart ska min lilla kisse också få känna på att det är goda tider, i varje lucka finns det nämligen en liten mumsbit.

Den här kalendern hittade jag på swecat.com men de finns även i sorterade djuraffärer och kostar mellan 40-100 kr. Och självklart finns det även till hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0