Ingen jul utan kalle

Det är helt sjukt så mycket jag har jobbat på sistonde och det är också anledningen till varför jag inte har varit så duktig på att uppdatera här i bloggen. Men nu ska jag försöka få ändring på det för nu börjar det verkligen närma sig jul och december med stormsteg. En sak som är bra med mitt jobb är att det ligger nära ica-maxi så när jag har långa raster brukar jag gå in där för att handla lunch och ta en tur genom julavdelningen och igår hittade jag en stjärna som jag ska köpa och ha i fönstret. Den var helt underbart fin med pärlor och sånt där. Jag tror den kostade omkring 300 kr... Jag får visa en bild när den är min.

Just nu längtar jag bara till nästa lön för den ska spenderas på julklappar, juldekorationer och allt annat juligt man kan tänka sig. Just det, en sak till... Hur klarar man av att jobba på julafton?! Jag ska göra det och när jag fick reda på det så visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Okej det är till halv 3 så jag borde hinna hem till Kalle om det inte är mycket köer men ändå. Jag dööööör...



Kommentarer
Postat av: tomtenissan

vad kämpigt! Jag skulle aldrig klara av att jobba på julafton, inte ens en del av dagen. Hela dagen är precis lika viktig för mig. Stackare..

2008-11-07 @ 10:20:22
URL: http://tomtenissans.blogg.se/
Postat av: Jonna. ♥

Åh jag älskar Kalle! =) Det blir fan aldrig tråkigt..



Kram.

2008-11-11 @ 23:24:30
URL: http://absolutjonnaa.blogg.se/
Postat av: Zarah

haha kalle är tradition:) Härlig blogg!

2008-11-12 @ 07:21:40
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0