Utveckla din kreativitet

Efter att ha blivit bombaderad av julkortsreklam från alla håll och kanter har jag börjat fundera på om det kanske är dags att tänka utan för lådan det här året. I vanliga fall brukar min familj skicka iväg julkort med Jenny Nyström motiv men det här året ska jag se om jag kan få dem på andra tankar för skojs skull. Jag fick ett mejl från Panduro Hobby om att deras julkolletion har anlänt och på hemsidan kan man enkelt bläddra igenom årets julmagasin. Där hittade jag en mängd olika varianter av julkort som man själv kan pyssla ihop och jag fastnade bland annat för de här:

  
 198 :-                       219:-                       198:-


Men sen såg jag att jag hade fått ett annat mejl från Postfoto som självklart också tipsade om sina julkort. Visst hade det varit roligt att skicka iväg ett julkort i form av ett fotografi av familjen, vi har faktiskt aldrig gjort det.



Trots alla fina erbjudanden så tror jag att jag har bestämt mig. Jag ska försöka övertala min kära familj till att göra en mix av dessa två varianter. Ett julkort som man själv pysslar ihop och som man sedan kan klistra på små utklipp av något roligt fotografi.


Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är också sugen på att pyssla egna julkort i år. Letade faktiskt efter de här Panduro-kiten häromdagen, men hittade dem inte då. Ska kolla igen i morgon.

2008-11-07 @ 19:35:33
URL: http://juleljus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Blir säkert bra :)

Jag köpte ett set från Panduro till årets julkort!

2008-11-09 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0