Otroliga och roliga julfynd på nätet

Till alla er som inte har tid eller lust att leta efter julfynd på nätet och till er som helt enkelt inte vet var man ska leta. Nu har jag samlat ihop mina julfavoriter här nedan. Hoppas ni finner något i er smak!

Produkterna jag har valt kommer från Designonline.se, Plutoprodukter.se, Rusta.se och Bluebox.se och kostar från 10 kronor och uppåt.

1.  2.  3.
 4. 5. 6.
7.  8.  9.
10.  11.   12.

13. 14.  15.

16.  17.  18.


1. Modern adventsljusstake i röd eller vit. Den kostar 595 :- och kommer från Designonline.se
2. En ny verision nötknäckare. Lägg nöten på metallplattan, på med locket och slå lätt med handen och vips så är det klart! Den kostar 299 :- och kommer från Designonline.se
3. Doftljus som luktar pepparkaka. Kan det bli bättre? Kostar endast 20 :- och finns på Designonline.se
4. Ännu en adventljusstake men den här föreställer den historiska händelsen i Krubban.  Den kostar 295:- och finns på Plutoprodukter.se
5. Istället för de tradiga klistermärkena som vissa fäster på kylskåpet kan man köpa dessa söta magnettomtar som inte lämnar några märken efter sig. De finns på Plutoprodukter.se och kostar 39 :- för 3 stycken.
6. En söt tomte i keramík. Finns även i fler färger och kostar 75 :- styck. Du hittar dem på Plutoprodukter.se
7. En av mina favoriter. Rådjur i guld och silver som finns att köpas på Rusta.se för endast 29.90 :-
8. Stilrena renar i keramik. Dem kostar 49.90 och finns på Rusta.se
9. Domherrar att fästa i tex i granen. Säljs i 4-pack och kostar 39.90:- på Rusta.se
10. Söta julgransdekorationer i plåt. Säljs i 2-pack och kostar 29.90 på Rusta.se
11. Kakform i form av pepparkaksgubbar. Perfekt till när man bakar mjukpepparkaka! Den kostar 379 :- och finns på Bluebox.se
12. Söt juldekoration för 30 :- som finns på Bluebox.se
13. Häftig ängeldisktrasa för 29 :- från Bluebox.se
14. Den här är nästan ett måste! Tomteluva till lådvin för endast 65 :- Finns på Bluebox.se
15. Urgullig tomteisskrapa för 125 :- från Bluebox.se
16. En ny, modern verision av julkrubba av den italienska designern Alessi. Den kostar 645 :- och finns även den på Bluebox.se
17.  Söta änglar på rad. 75 :- på Bluebox.se
18. Roliga geléfigurer att fästa på fönstret. Dem kostar 10 :- och finns att köpa på Rusta.se


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej!

Jag undrar om du vill kolla in på min blogg, jag ska ha en liten frågestund. Men det är bara om du vill, jag skulle bli jätteglad då!

Kram

2008-11-14 @ 13:00:37
URL: http://mizzmee.blogg.se/
Postat av: au

tycker du inte det är lite väl mycket julstök för bara en månad? :)

2008-11-14 @ 15:12:31
URL: http://au.blogg.se/
Postat av: isabelle

vilka fina saker!

2008-11-14 @ 15:33:59
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kom nyss hem från en liten shoppingrunda och en av sakerna jag köpte var de söta renarna från rusta. Dom är supersöta! Och nej, det kan inte bli för mycket julstök!

2008-11-14 @ 19:12:21
URL: http://b-dreamz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0