Jullov

I morgon är det sista dagen i skolan vilket betyder att det är dax  för jullov, den bästa tiden på året!
Har haft så mycket i skolan nu att  jag inte har haft tid att blogga. Har ett arbete om Greenpeace framför mig som ska skickas in innan kl 00 och jag har knappt börjat.

Men helgen var ganska lugn.
Var med min pojkväns familj och högg julgran och efter det åkte vi hem till hans farmor där vi bakade pepparkakshus, gjorde marsipanfigurer och julgrupper.

 

Och nu har jag äntligen inhandlat mina sista julklappar!

 


Imorgon ska jag klä min gran!



Kommentarer
Postat av: Hanneles Christmas

Ta det lugtn nu, ingen stress,
haha, inte börjat att skriva och inte bloggat ;)

2007-12-21 @ 12:11:16
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0