1 december

Äntligen, äntligen december! Det var så fint ikväll när jag körde hem från jobbet med alla ljusstakar och stjärnor som lyste upp i fönsterrutorna. December är årets mysigaste månad utan tvekan! En sorlig sak däremot var att jag missade första avsnittet av årets julkalender på svt! Och jag tror dessvärre att jag kommer missa det mesta eftersom mina arbetstider sträcker sig från morgon till kväll. Men ni som sett den kan väll berätta! Verkar den bra? Efter vad jag har läst verkar det inte som att den är något i min smak, jag tyckte att den verkade vara mer som ett vanligt barnprogram än en julkalender.. 

Eftersom min lillasyster är laktosintolerant har vi inte fårr några chokladkalendrar i år utan istället den godisklalendern från Haribo. Idag fick jag en liten påse med gelénallar, spännande grejer det här.



Kommentarer
Postat av: SaraOtto

Alla avsnitt finns på SVT.se så man kan kolla :)

2008-12-03 @ 14:05:41
URL: http://jul.saraotto.se
Postat av: camilla

haha, den kalendern har jag också:), mumsigt værre eller hur, fin blogg.camilla

2008-12-07 @ 16:27:18
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0