tillbaks igen

Efter en alldeles för lång paus är jag äntligen tillbaka. Eller paus och paus, jag har jobbat hela tiden och inte haft en sekund över åt annat känns det som. Dock har jag hunnit med lite julaktiviteter så som julbak, handlat de sista julklapparna (det blev nog runt en trettio stycken!) julpysslat och huggt julgran. Hur gör n förresten? Hugger ni er egen gran eller går ni  till närmaste parkeringsplats/torg och köper en? Kanske har ni plastgran? Vi köper vår på ett torg här i staden men min pojkväns familj har i åkt till samma bonde i snart tjugo år för att hugga gran. Och jag förstå varför samtidigt som jag tycker att de snyggaste granarna antagligen redan är nerhuggna och finns till försäljning.

Ikväll har jag varit och julpysslat och byggt ett pepparkakshus. Mitt pyssel bestod av ett upponer silverfat med ljus och två miniatyrfigurer av mina chefer som jag ska ge till dem imorgon. Jag ska ta ett foto med min mobil ska ni få se hur snyggt det blev!

Ja då börjar det närma sig jul med storm steg, snart är det dags! Och jag som inte fått någon riktig julkänsla ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0