Upplevelseexperten!

Igår kom alltså nyheten om vad årets julklapp är och jag måste säga att jag inte är ett dugg förvånad. För er som missat det så är årets juklapp varken mjuk eller hård. Nä för årets julklapp är en upplevelse och nu är det så att jag råkar vara en expert på just det området. Som bevis nummer ett för det påståendet kan ni läsa HÄR om hur jag skrev reda förra året att en upplevelse är en perfekt julklapp. Som bevis nummer två kan jag berätta att jag under hela sommaren har jobbat som luftballongs-flygvärdinna/landare vilket går ut på att man agera som flygvärdinna under flygningarna samt hjälper till med att få ballongen att lyfta och landa. Och vad är häftigare att få i julklapp än en luftballongbiljett? Fungerar utmärkt även för de höjdrädda, tro mig! Som bevis nummer tre kan jag berätta om att jag även jobbat som äventyrsguide, dock bara för ett kort tag men jag vet vilka aktiviteter det finns att välja på och vem man kontaktar. Jag hade även ett tredje jobb under sommaren som städerska på ett Amerikanskt hotell på en ås här nere i skåne och ett presentkort på deras Spa eller middagsbjudningar är också att rekomendera. 

HÄR  får ni all inoformation ni behöver om Ballongflygningar, hur man bokar, hur mycket det kostar osv. Och det gäller att passa på! Just nu får man 500:- rabatt.

HÄR får ni all information ni behöver om äventyren. Det finns allt från forsränning, till isskulptering, till att köra fyrhjuling eller dresin.

HÄR får ni länken till det fyrstjärniga hotellet som har ett utmärkt läge med en oändlig utsikt.

Har ni fler frågor angående detta eller om ni vill ha fler förslag på upplevelser, stora som små så är det bara att fråga på!


Kommentarer
Postat av: maya

Oj vilket fint rum vem bor där :-)

2008-11-16 @ 17:26:13
URL: http://mayass.blogg.se/
Postat av: Julkretsen

Det är på hotellet (:

2008-11-16 @ 20:26:45
URL: http://julkretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0