Första december

Idag är det äntligen den första december. Och första dagen som jag halkat på is denna vintern. Och första dagen jag behövt skrapa rutorna på bilen denna vintern. Och första dagen jag fick öppna en lucka i min chokladkalender. Och första dagen de visat ett avsnitt av årets julkalender. Eftersom jag har jobbat hela dagen missade jag julkalendern både imorse och nu ikväll så jag fick se den här istället, på SVT Play.

Ska jag vara ärlig så orkade jag inte se klart avsnittet utan att hoppa fram lite vid jämna mellanrum. Men det jag såg tyckte jag faktiskt verkade vara helt okej. Jag tror att det finns många barn som kommer att tycka om den för det är ju trots allt till barnen dem gör julkalendern även om vi som är lite äldre gärna också hade velat få vår del. Eva Rydbergs medverkan är iallafall ett stort plus i kanten för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0