Aldrig för stor för chokladkalendern

När jag var liten fick jag och min lillebror varsin chokladkalender. När det bara gått ett par dagar in i december kunde jag inte stilla varken nyfikenheten eller sötsuget längre så jag bestämde mig för att fuska lite grann. För att inte jag skulle få skulden och för att inte min egen kalender skulle ta slut gav jag mig på min lillebrors. Jag öppnade en lucka där nere sedan skakade jag paket hårt för att så många chokladbitar som möjligt skulle kasa ner och ut genom luckan. På något vänster lyckades jag ganska bra och chokladbitarna föll likt snöflingor. Det hela slutade med att mamma körde tillbaka till affären och fick en ny chokladkalender för jag var ju såklart oskyldig och min lillebror var för liten för att ens förstå hur man öppnade luckorna.






Kommentarer
Postat av: anna

Hmmm det där var smart! Om det inte hade varit så att det bara finns min kalender här så hade jag testat det meddetsamma!

2009-12-05 @ 21:30:09
URL: http://annaonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0