B-L-O-S-S-A-!

Även om det är ett litet tag kvar till jul så lanserar Blossa sin årliga glögg redan om två veckor, den 1 oktober. Årets smak är clementin och jag har höga förhoppningar, clementiner är ju något av det godaste som finns! Och som om inte det vore bra nog är det även premiär för ytterligare två smaker; apelsin och lingon. Det vattnas redan i munnen men vissa saker måste man ha tålamod med, ingen glögg för min del före den 1 december! Längtan är ju halva nöjet :)


Ser ni att det står 09? Snitsigt värre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror starkt på den!

2009-09-21 @ 18:48:32
Postat av: Pia

Hej!



Lever och bor med en riktig JULFANATIKER! Han räknar oxå dagarna... fniss! Såg att man kunde förboka Blossa på nätet, det lär blu åtgång i år oxå! ÄLSKAR GLÖGG!!

2009-09-28 @ 10:05:51
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Em

Hej!



Vilken trevlig julblogg! Nu när höstrusket infunnit sig är det mysigt att börja tänka på julen tycker jag =)



Eftersom min kille jobbar på systembolaget har jag lite inside information om årets glögg. Blossas glögg 09 fick tyvärr så dåliga betyg i smak och blindtesten som systembolaget utförde i år att den inte kvalificerades till det ordinarie sortimentet (första gången det händer sedan Blossa började med sina årgångsglöggar). Men den går som sagt att beställa ur beställningssortimentet redan nu och vissa butiker tar in ett litet lager beroende på efterfrågan (som trots dåliga betyg är stor som vanligt).



Menar inte att vara deprimerande, smaken är ju som baken och alla behöver ju inte tycka precis som bolagets smakexperter =) Jag är själv sugen att prova årets glögg, men får hålla mig till alkoholfri i år eftersom jag väntar smått.



2009-10-19 @ 12:47:23
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0